Kurk ryšį su savo auditorija

Ar pavargai komunikuoti ir negauti grįžtamojo atsako iš savo klientų?

Ar tai apie tave?

SUnku kurti reikalingus produktus ar pasiūlymus?

Gauk įrankius ir žinias, kaip atlikti efektyvius auditorijos tyrimus ir geriau pažinti savo klientus.

Maži arba visai nėra pardavimų?

Išmok kurti įtikinamas istorijas, formuoti stiprius pasiūlymus ir prasmingai bendrauti su klientais

sunku palaikyti santykį su klientais?

Išmok kurti sistemas, kurios leistų gauti vertingą grįžtamąjį ryšį ir jį panaudoti verslo tobulinimui. Pradėk naujienlaiškių marketingą.

Kai supratau, kad sėkminga komunikacija parsideda nuo gilių žinių apie savo klientus, viskas pradėjo keistis.

Mano verslo kelionė prasidėjo nuo nedidelės idėjos ir dar mažesnio biudžeto. Kuriant šeimos elektroninės prekybos verslą, didelių investicijų į reklamą tiesiog neturėjome. Bandėme pasinaudoti mokama reklama, tačiau greitai tapo aišku, kad tai nėra ilgalaikis sprendimas. Mokama reklama yra reikalinga, tačiau svarbu ir kokius kūrybinius veiksmus darome patys!

Pradėjome eksperimentuoti su įvairiais edukacinio turinio vienetais, siekdami užmegzti nuoširdų ryšį su savo klientais. Netikėtai šis žingsnis paskatino nepaprastą „iš lūpų į lūpas“ komunikaciją, kuri tapo mūsų verslo augimo priežastimi.

 

Ši patirtis paskatino mane gilintis į komunikacijos svarbą ir kituose, jau didesniuose projektuose. Supratau, kad sėkmingas verslas prasideda nuo gilių žinių apie savo klientus. Tačiau rasti balansą tarp klientų poreikių ir savo vertybių buvo išties sudėtinga. Kartais atrodė, kad noriu būti autentiška, tačiau kartu ir patenkinti visus klientų lūkesčius.

Su laiku pradėjau vertinti etiškos reklamos svarbą. Supratau, kad gražus „popierėlis“ ne visada slepia kokybišką produktą. Man svarbu, kad žadėti rezultatai būtų realūs ir atitiktų klientų lūkesčius.

Šiandien labiausiai vertinu gyvybingą komunikaciją ir nuoširdų bendravimą su klientais. Įsiklausau į jų problemas, patirtį ir stengiuosi suprasti, ko jie iš tiesų ieško. Tik taip galima sukurti ilgalaikius santykius ir padėti klientams rasti tai, ko jiems reikia.

Stiprus ryšys su klientu - įtraukianti komunikacija

autentiska komunikacija

Padėsiu atskleisti save ir kurti santykį su klientais!

Agnė Aušrė – edukologė, ICC koučerė, verslininkė, kūrusi elektronines parduotuves, vizualinės komunikacijos agentūrą ir prekinį ženklą gyvakakava.lt  Turi daugiau nei 4 metų patirtį verslo koučinge ir yra ekspertė rinkodaros klausimais Inovacijų agentūroje. Per savo karjerą yra konsultavusi daugiau nei 200 skirtingų verslų. Šis skaičius nuolat auga! Agnė yra praktikė, skatinanti imtis veiksmo, mėgautis procesu ir smagiais rezultatais.

Kurso viduje

Ryšys su klientu - Tavi verslo pagrindas

  • 6 klaidos, kurios trukdo užmegzti ryšį su klientais

  • Auditorijos tyrimas: Kurioje tiksliai nišoje veiki?

  • Demografiniai ar psichografiniai duomenys? Kaip tyrinėti?

  • Segmentai. Kokie jie Tavo versle?

  • Kaip sužinoti ko nori Tavo klientai?

  • Klientų ribojantys įsitikinimai

Tyrinėk giliau. Pasakok istorijas ir kurk įtraukiančius produktus

  • Svarbus 7 klausimų auditorijos tyrimas

  • Kaip atkreipti dėmesį ir kada pasakoti istorijas?

  • Istorijų pasakojimas versle

Kaip pradėti naujienlaiškių marketingą

  • Naujienlaiškių pradžia

  • Kaip pradėti dirbti su naujienlaiškių programa (MailChimp pavyzdys)

  • Ryšio kūrimas naujienlaiškių pagalba: ką ir kaip rašyti?

Turėk viską vienoje vietoje ir ugdyk naujus įpročius

  • Tavo klientų tyrimų duomenų bazė

  • Auditorijos tyrimai apibendrinimas

  • Nuoseklumas auditorijos tyrimuose

Trumpos video pamokos

Verslo konsultacija

Užduotys, šablonai, klausimynai

autentiska komunikacija

Investuok į savo verslą ir išmok kalbėti savo klientų kalba!

Užmegzdamas tvirtą ryšį su klientais, pagaliau žinosi KĄ, KAIP ir KODĖl komunikuoti.

Auditorijos tyrimas pagaliau taps praktiškai įgyvendinamas

Kurso metu išmoksi, kad auditorijos tyrimas – tai ne įmantri teorija, o paprastas ir įgyvendinamas procesas. Sužinosi, kaip rinkti, analizuoti ir interpretuoti duomenis, kad geriau suprastum savo klientus ir tai panaudotum verslo tikslams pasiekti.

Sukursi tvirtą ryšį su klientais ir mokėsi jį palaikyti

Geriau pažindamas savo auditoriją, galėsi kurti produktus ir paslaugas, kurios tiksliai atitinka jų poreikius. Sužinosi, kaip pasakoti istorijas, pradėti naujienlaiškių marketingą.

Pagerinsi savo pardavimus

Giliai išanalizavęs savo klientų svajones, norus, galėsi efektyviau planuoti savo marketingo strategijas ir didinti pardavimus.

„Tik Agnės dėka įvyko metamorfozė, kuri padėjo ir vis dar padeda toliau kurti ir plėtoti mano verslą! “

Indrė | begalybesprojektai.lt

Nori gauti naujienas?

Palaikykime ryšį

Socialiniai tinklai
Telefono numeris

+370 670 39108

El. paštas