Verslo kūrėjai dažnai prisikuria daugiau problemų savo veikloje nei gali apimti. Verslo modelis, kuriame neaišku kokiu vienu stabiliu būdu ateina pajamos, tampa verslu Frankenšteinu. Tampa tarsi monstru, kuriame gyvastingumo labai mažai. Jis neprognozuojamas, lėtai juda. Juda į skirtingas puses ir iš to jokios naudos.

Kad taip nenutiktų, visada galite grįžti prie esminių savo idėjų. Ir prisiminti:

  • kokį vieną aiškų dalyką / rezultatą paruodate?
  • kur dedate savo energiją ir koks vienas produktas atneša geriausius rezultatus jūsų klientams?
  • kaip pritraukti savo geriausius klientus.

Kai darai tai, kas „apsimoka” daryti, ne visada tinka Tau.

Sužinok daugiau tinklalaidės epizode: „Verslas Frankenšteinas. Kas tai?