Marketingas neturi būti triukšmingas ir toks, kuris tinka tik energingoms asmenybėms. Mes turime skirtingas energijas ir Tavo verslo komunikacija turi būti pritaikyta Tau. Pagal Tave ir tavo potencialius klientus.
Šiandienos epizode kalbu apie tylesnį ir lėtesnį marketingą. Tai nereiškia, kad lėtesnis – blogesnis ar mažiau efektyvus.
Reaguoju į daugybės konsultacijų temą – kaip pritaikyti marketingą pagal save ir savo klientus, jei nenori visą laiką sedėti socialiniuose tinkluose.
Kitas kelias tikrai yra! Savo tinklalaidėje vis dažniau noriu apie tai dalintis.
Kaip pradėti kurti turinį iš ramybės, o ne lėkimo?
Mes visi galime palaikyti ryšius su žmonėmis asmeniniame gyvenime. Žinome, kad tam reikia laiko. Lėkime ryšio nepalaikysi. Tas pats yra ir versle, norint palaikyti ryšį su savo klientais reikalingas sulėtėjimas ir įsivertinimas kas iš tiesų yra svarbu. Kokie tikrieji prioritetai? Kokią ateitį kuriame savo buvimu?
- Prisimink kokybę, o ne kiekybę. 10 tikrų fanų yra kur kas vertingiau nei 1000 besismalsaujančių sekėjų socialiniuose tinkluose.
- Būdamas matomas ir atrandamas, pasieksi kur kas geresnius rezultatus, nei keldamas triukšmą eteryje. Apie buvimą atrandamu, mokamą reklamą, SEO pradmenis pasidalinsiu daugiau ateityje. Šiandien svarbu, kad pamestume įprotį kurti daug turinio, dėl pačios kūrybos. Susitelktume. Nurimtume.
- Sulėtėjus, galime tapti meistrais. Galime patirti tėkmės būseną, pasitikėjimą ir lengvumą savo veikloje.
Daugiau klausykis #19 epizode „Lėtesnis marketingas? Kodėl ramiau yra geriau?“